tirsdag den 16. september 2008

15 ettere

Den her dagbog trænger da vist til en opdatering! Ups!

Nå, men siden sidst er der sket en del.

Hesten er absolut blevet mere løsgjort og fungerer bedre og bedre. Det kan især mærkes i pirouette-arbejdet og i den samlede trav.

Og mit hjertebarn - etterchangementerne - er endelig ved at være på plads. Har i hvert fald redet 15 ettere et par gange nu, og jeg kan til en hver tid ride 11. Så det er bare rigtig rigtig dejlig. Nu er alle øvelserne til Grand Prix på plads. Så skal vi snart i gang med at sætte dem sammen, som de ligger i programmerne. Jeg bliver en smule skræmt at tanken, om at mit mål snart er indfriet!

Vi er i øvrigt meldt til landsstævne i Ikast den 27.-28. september, hvor vi skal ride MA1 og MA2. Det bliver dejligt at komme ud og starte igen :-)

Det var en hurtig opdatering. Håber jeg bliver bedre i fremtiden til at få skrevet herinde ;-)

Ingen kommentarer: